2011. október 19., szerda

fehér/rózsaszin CICÁS HIMZETT plüss rugi 18hós - Jelenlegi ára: 350 Ft


újszerű, szép anyagú szép hímzéssel
nagyon szép lányos, hosszú ujjú.
Csilike  aludt csak  benne,
18 hós   írású
plüss.
kicsi hibája hogy a pelenka patenton a 2 patent balon az elég gyengén záródik ill hamar elengedett igy kis részen összevarrtam azt. a  mellette futó soron pedig a harmadikat mert az is könnyen elengedett forgolódásnál éjjel, nem zavaró és nem is tűnik fel egyszerűen csak úgy kell felvenni mint ahogy a hátul csak derékig záródó fajtákat kell: -) hogy a lábakig nem kell szétnyitni majd hanem a 2 lábat beledugva már fel is vehető hogy a kezecskéket bele dugva a többi sort összepatentoljuk. a többi patent szuperül záródik semmi gond sincs vele, én is így vettem újnak vissza is vitten, de nem volt másik ilyen belőle és mivel nagyon nagyon szép lányos inkább összevarrtam és gond nélkül aludt enne kislányom. teljesen újszerű sehol semmi más hibája sincsen.
h 78 mellb 34 bszh 33 v-u 28. 5 ny-u35cm.
rózsaszín szegőkkel a többi fehér plüssből.
sok  márkás gyönyörű új v hibátlan ruhánkat tettem most fel olcsón kislányomról
és márkás sok új játékunkat is.
most sok utolsó kinőtt csak alvós ruginkat v tipegőnket tettem fel olcsón és van köztük több vadi új hibátlan is. mert kinőttük őket.
önsúlya csomi nélkül 17. 7 gramm
természetesen szivesen feladom simán is de azt h hozzád ér azt nem tudom sajnos garantálni. azzal a darabka cetlivel nem kezdhetek semmit... de feladáskor a cimzett nevére és cimére számlát kérek hogy igazolni tudjam feladását. utánvét kizárt.
rengeteg vadi új és újszerű ruhákat  játékokat cipőket, kismamaruhát, sapkákat, kalapokat, pulóvereket  és sok overállt  is töltök fel a napokban olcsón ha van kedved nézz szét nálam! köszi: Kinga
dohány -és állatszőr mentes otthonból!


Jelenlegi ára: 350 Ft

Az aukció vége: 2011-10-18 15:11
. fehér/rózsaszin CICÁS HIMZETT plüss rugi 18hós - Jelenlegi ára: 350 Ft

Fontos